prosím čekejte...

Nápověda

Nejčastější dotazy

Proč se registrovat?

Registrace vám zaručuje bezpečnost půjčovny/zákazníka (jelikož se zadané údaje ověřují), rychlý a snadný přehled o vašich aukcích a možnost hodnotit kvalitu půjčovny/zákazníka.

Co je potřeba k registraci?

Běžný uživatel vyplňuje celé jméno, email a telefon.
OSVČ a firmy vyplňují IČ/DIČ, název firmy, adresu, kontaktní osobu, email, telefon
Uživatel bez IČ, který bude půjčovat, vyplní celé jméno, email, telefon a bankovní účet (ověření proběhne zasláním 1 Kč na náš účet).

Jak vytvořím aukci?

Vyplněním našeho interaktivního formuláře.

Proč Rentijo?

Zajistí vám nejrychlejší a nejvýhodnější cestu k zákazníkovi/poptávané věci.

Jak můžu půjčovat přes Rentijo?

Zcela jednoduše, stačí se jen zaregistrovat a sledovat aktuální poptávky.

Doprava půjčeného předmětu

Pokud chcete zajistit dopravu půjčené nebo půjčované věci, pak objednejte na www.prepravto.cz, kde najdete tu nejvýhodnější přepravu.

Všechny otázky a odpovědi od nejnovějších

Bude mě to něco stát? 30x
Bude mě to něco stát? 30x

Registrace i používání portálu je zcela zdarma (viz ceník) a vaše půjčovna tak dostane příležitost získat cenný zdroj zákazníků bez jakékoliv investice. Za evropské finance tak můžete snadno zviditelnit svůj podnik a získat celou řadu výhod.

Jak rentijo funguje? 18x
Jak rentijo funguje? 18x

Jak to funguje

Proč moje aukce/poptávka čeká na schválení? 13x
Proč moje aukce/poptávka čeká na schválení? 13x

Pokaždé, když publikujete aukci na Rentijo, posíláme vám upozornění, že jeho vytvoření bylo úspěšné a aukce je aktivní. Stav vašeho inzerátu si můžete ověřit přímo ve svém profilu.

Kdy a jakým způsobem můžu kontaktovat zákaznickou linku? 12x
Kdy a jakým způsobem můžu kontaktovat zákaznickou linku? 12x

Zák. linku můžete kontaktovat ve všední dny mezi 8:00 a 17:00 na emailu info@rentijo.cz nebo telefonicky na čísle 601 123 534/536.

Jak si prověřujete půjčovnu/zákazníka? 11x
Jak si prověřujete půjčovnu/zákazníka? 11x

V Rentijo mohou vystupovat pouze prověření dodavatelé a odběratelé. Ochrana osobních dat podléhá regulaci GDPR (general data protection regulation), platné od června 2018.

Co je emailová notifikace a jak ji nastavit/změnit/zrušit? 11x
Co je emailová notifikace a jak ji nastavit/změnit/zrušit? 11x

Je to zpráva, kterou automaticky vygenerujeme v případě, že:

  • dostanete novou nabídku
  • někdo reaguje na vaši nabídku
  • skončila vaše aukce apod.

Změnit nebo zrušit ji můžete v nastavení vašeho účtu.

Mohu jako zadavatel půjčovat věci? 10x
Mohu jako zadavatel půjčovat věci? 10x

Ano, vše záleží na stupni ověření. Abychom vám zaručili jen spolehlivého dodavatele, musíme všechny prověřit.

Mohu půjčovat, i když nemám IČ? 10x
Mohu půjčovat, i když nemám IČ? 10x

Ano.

Proč moje aukce nebyla schválena? 10x
Proč moje aukce nebyla schválena? 10x

Nevyhovující nebo protiprávní obsah, pravděpodobně chybějící údaje.

Jak upravím svoji aukci? 10x
Jak upravím svoji aukci? 10x

V nastavení účtu/editaci aukce.

Co nastane po uzavření aukce? 10x
Co nastane po uzavření aukce? 10x

Jakmile si zákazník vybere půjčovnu, zašleme oběma stranám kontaktní údaje, které se pak dohodnou na konkrétních podrobnostech předání aj. Po spojení stran se jedná již o obchodní vztah mezi zadavatelem a dodavatelem.

Jak zrušit účet na Rentijo? 9x
Jak zrušit účet na Rentijo? 9x

Jako první je důležité se ujistit, že všechny vaše aukce jsou již uzavřeny. Pak stačí kontaktovat naše zákaznické centrum a vše již za vás vyřídíme my.

Mohu si jako půjčovna půjčovat věci od ostatních? 9x
Mohu si jako půjčovna půjčovat věci od ostatních? 9x

Ano.

Jak zruším svoji aukci? 9x
Jak zruším svoji aukci? 9x

V editaci aukce.

Mohu změnit aukci, která již byla potvrzena? 9x
Mohu změnit aukci, která již byla potvrzena? 9x

Ne.

Jak dlouho je aukce aktivní? 9x
Jak dlouho je aukce aktivní? 9x

Délku aukce si nastavuje sám zadavatel. Nejdéle 14 dnů.

Co dělat, když nejsem s půjčovnou/zákazníkem spokojený? Jak probíhají reklamace? 8x
Co dělat, když nejsem s půjčovnou/zákazníkem spokojený? Jak probíhají reklamace? 8x

V případě nespokojenosti či reklamace udělte nízké hodnocení a neváhejte nás kontaktovat. Vaši zprávu vyřídíme co nejrychleji.

Co je hodnocení kvality? 8x
Co je hodnocení kvality? 8x

Za odvedenou službu může jak půjčovna, tak i zákazník, ohodnotit svoji zkušenost.

Lze půjčit zboží bez registrace? 8x
Lze půjčit zboží bez registrace? 8x

Ne, nelze

Kdo všechno může vidět můj účet? 8x
Kdo všechno může vidět můj účet? 8x

Všichni uživatelé vystupují na portálu pod uživatelskými jmény, která jsou anonymní.

Co je uživatelské jméno? 8x
Co je uživatelské jméno? 8x

To je náhodně vygenerovaný 4-místný kód.

Můžu na Rentijo používat více účtů? 8x
Můžu na Rentijo používat více účtů? 8x

Ne, nemůžete. Účet je vázaný ke jménu a IČ.

Zapomněl/a jsem heslo/nefunguje mi heslo, co dělat? 8x
Zapomněl/a jsem heslo/nefunguje mi heslo, co dělat? 8x

V přihlašovacích údajích klikněte na „zapomenuté heslo“, vyplníte vaši emailovou adresu a my vám obratem pošleme email s novým heslem.

Co je Rentijo? 7x
Co je Rentijo? 7x

Webový aukční portál, který vám pomůže najít nejrychlejší cestu k výhodné půjčovně/zákazníkovi.